VANDENIUI NEPRALAIDI GRINDŲ DANGA PARKDECK
AUTOMOBILIŲ SAUGOJIMO AIKŠTELĖMS
Viena pagrindinių automobilių saugojimo aikštelių statinio problemų – vandens patekimas į grindų
konstrukciją bei jo prabėgimas į kitus aukštus. Tai sprendžiama įvairiais būdais, įtakojančiais
sprendimo efektyvumą, ilgaamžiškumą ir kainą. Mes siūlome optimalų problemos sprendimo būdą:




Klojant PARKDECK dangą, betono markė turi būti ne žemesnė kaip C 16/20. Darbų metu ir dangai džiūvant vidutinė paros temperatūra turi būti ne žemesnė kaip +10 o C. Reikalavimai darbus atliekant atviroje aikštelėje – be lietaus darbų bei dangai džiūvimo metu, pagrindas turi būti sausas.
Tai mūsų užsienio partnerių sukurta technologija, kurios pagrindinis komponentas – ypač elastinga bitumo – polimerinė emulsija. Kartu su tinkamai parinkta ir į emulsija įspausta skalda ji sudaro:
vandeniui nepralaidų,
automobilių transporto apkrovoms tinkamą,
žieminių padangų (tame tarpe su dygliais) poveikiui atsparų sluoksnį.
Išnaudojant šias grindų dangą sudarančių komponentų savybes bei naudojant PARKDECK klojimo technologiją, gaunamas ypač efektyvus rezultatas.
Technologija
Prieš klojant PARKDECK dangą grindų pagrindas apdorojamas freza arba šratasvaide. Ant paruošto pagrindo tolygiai purškiamas sluoksnis bituminės – polimerinės emulsijos. Nelaukiant, kol emulsija apsitrauks plėvele, mechaniniu arba rankiniu būdu barstomas skaldos sluoksnis (plauta briaunuota granito skalda, 2/5 mm frakcija). Iš karto po to skalda įspaudžiama į emulsiją volo pagalba. Taip apdorotas grindų dangos sluoksnis paliekamas džiūti (paprastai per naktį). Sekančią dieną nušluojamas su emulsija nesukibusios skaldos likutis. Pakartojamos emulsijos purškimo, skaldos barstymo ir volavimo operacijos. Dažniausiai vasaros metu jau kitą dieną grindų dangą galima eksploatuoti. Veikiama automobilių ratų skalda papildomai spaudžiama į emulsiją (emulsija ir išdžiūvusi lieka elastinga). Viršutinio sluoksnio skaldos likutis nušluojamas po kelių savaičių nuoeksploatacijos pradžios.
Konstrukciniai mazgai
Nors pati grindų danga PARKDECK yra vandeniui nepralaidi, tačiau vandens nepralaidumą turi užtikrinti ir kiti konstrukciniai mazgai:
Temperatūrinės – deformacinės siūlės
Grindų dangos sandūros su sienomis, kolonomis bei statiniais
Lietaus nubėgimo įlajos ir loveliai
Kiekvienu atveju mes turime sprendimus.
Panaudojimo sritys:
Atviro ir uždaro tipo automobilių stovėjimo aikštelės
Daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės
Eksploatuojami stogai
Garažai
Betonas
Asfaltas
Tinkami pagrindai:
Techninės charakteristikos
Dangos storis, klojant 2 sluoksniais - Apie 1 cm
Svoris - 20-22 kg/ m 2
Naudojamos skaldos frakcija - Granitas 2/5 mm
Pralaidumas vandeniui - Nepralaidi
Pralaidumas vandens garams - Pralaidi
Sukibimo jėga su pagrindu - Ne mažiau 1N/ mm 2
Tinkamumas transporto apkrovoms - Tinkama lengvųjų automobilių transportui
Atliekamų darbų sparta: 1000 – 1500 m 2 / per 2 klojimo dienas
Spalva - Juoda bituminė emulsija + naudojamos skaldos spalva
Kontaktai
El. paštas
Telefonas
info@dunitas.lt
+37068792696
Paslaugos
Pramoninių grindų renovacija
Vandeniui nepralaidi danga
Temperatūrinės siūlės
Konsultacijos
DUNITAS
Daugiau nei 30 metų patirtis.
