a fire hydrant sitting on the side of a road

VANDENIUI NEPRALAIDI GRINDŲ DANGA PARKDECK

AUTOMOBILIŲ SAUGOJIMO AIKŠTELĖMS

Viena pagrindinių automobilių saugojimo aikštelių statinio problemų – vandens patekimas į grindų

konstrukciją bei jo prabėgimas į kitus aukštus. Tai sprendžiama įvairiais būdais, įtakojančiais

sprendimo efektyvumą, ilgaamžiškumą ir kainą. Mes siūlome optimalų problemos sprendimo būdą:

black blue and yellow textile
black blue and yellow textile

Klojant PARKDECK dangą, betono markė turi būti ne žemesnė kaip C 16/20. Darbų metu ir dangai džiūvant vidutinė paros temperatūra turi būti ne žemesnė kaip +10 o C. Reikalavimai darbus atliekant atviroje aikštelėje – be lietaus darbų bei dangai džiūvimo metu, pagrindas turi būti sausas.

Tai mūsų užsienio partnerių sukurta technologija, kurios pagrindinis komponentas – ypač elastinga bitumo – polimerinė emulsija. Kartu su tinkamai parinkta ir į emulsija įspausta skalda ji sudaro:

  •  vandeniui nepralaidų,

  •  automobilių transporto apkrovoms tinkamą,

  •  žieminių padangų (tame tarpe su dygliais) poveikiui atsparų sluoksnį.

Išnaudojant šias grindų dangą sudarančių komponentų savybes bei naudojant PARKDECK klojimo technologiją, gaunamas ypač efektyvus rezultatas.

a shadow of a person on a road

Technologija

Prieš klojant PARKDECK dangą grindų pagrindas apdorojamas freza arba šratasvaide. Ant paruošto pagrindo tolygiai purškiamas sluoksnis bituminės – polimerinės emulsijos. Nelaukiant, kol emulsija apsitrauks plėvele, mechaniniu arba rankiniu būdu barstomas skaldos sluoksnis (plauta briaunuota granito skalda, 2/5 mm frakcija). Iš karto po to skalda įspaudžiama į emulsiją volo pagalba. Taip apdorotas grindų dangos sluoksnis paliekamas džiūti (paprastai per naktį). Sekančią dieną nušluojamas su emulsija nesukibusios skaldos likutis. Pakartojamos emulsijos purškimo, skaldos barstymo ir volavimo operacijos. Dažniausiai vasaros metu jau kitą dieną grindų dangą galima eksploatuoti. Veikiama automobilių ratų skalda papildomai spaudžiama į emulsiją (emulsija ir išdžiūvusi lieka elastinga). Viršutinio sluoksnio skaldos likutis nušluojamas po kelių savaičių nuoeksploatacijos pradžios.

A professional applying a polymer-bitumen emulsion on a prepared floor base.
A professional applying a polymer-bitumen emulsion on a prepared floor base.
selective focus photo of gray concrete pavement

Konstrukciniai mazgai

brown pencil on white printing paper
brown pencil on white printing paper

Nors pati grindų danga PARKDECK yra vandeniui nepralaidi, tačiau vandens nepralaidumą turi užtikrinti ir kiti konstrukciniai mazgai:

  •  Temperatūrinės – deformacinės siūlės

  •  Grindų dangos sandūros su sienomis, kolonomis bei statiniais

  •  Lietaus nubėgimo įlajos ir loveliai

Kiekvienu atveju mes turime sprendimus.

gray and white parking lot
gray and white parking lot
a red fire hydrant sitting on the side of a cement wall
a red fire hydrant sitting on the side of a cement wall

Panaudojimo sritys:

  •  Atviro ir uždaro tipo automobilių stovėjimo aikštelės

  •  Daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės

  •  Eksploatuojami stogai

  •  Garažai

  • Betonas

  • Asfaltas

Tinkami pagrindai:

Techninės charakteristikos

  • Dangos storis, klojant 2 sluoksniais - Apie 1 cm

  • Svoris - 20-22 kg/ m 2

  • Naudojamos skaldos frakcija - Granitas 2/5 mm

  • Pralaidumas vandeniui - Nepralaidi

  • Pralaidumas vandens garams - Pralaidi

  • Sukibimo jėga su pagrindu - Ne mažiau 1N/ mm 2

  • Tinkamumas transporto apkrovoms - Tinkama lengvųjų automobilių transportui

  • Atliekamų darbų sparta: 1000 – 1500 m 2 / per 2 klojimo dienas

  • Spalva - Juoda bituminė emulsija + naudojamos skaldos spalva